تاریخ : دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲ 9 رمضان 1445 Monday, 18 March , 2024

آخرین اخبار

نخستین چاه نفت خاورمیانه و ایران برای بازدید توسط میهمانان نوروزی آماده است کاندیداها دلایل شکست خود را بررسی کنند تشدید نظارت و بازرسی های مشترک بر بازار شهرستان در آستانه عید نوروز گفتگو با پیشکسوت فوتبال خوزستان/ فولاد خوزستان از نظر امکانات سخت افزاری در آسیا تک است /ابراهیم اشکش و مجید باقری نیا این فصل با دست خالی عالی کار کردند نفت مسجدسلیمان ۲ خیبر لرستان ۰ مسابقات قهرمانی کشوری کراسفیت برای حضور در مسابقات جزیره کیش برگزار شد افتتاح دکل مخابراتی روستای میدان طیاره و برخورداری ٨ روستا از اینترنت پرسرعت همراه اول در شهرستان مسجدسلیمان جشنواره خیریه به میزبانی مجموعه بزرگ اقبال نخبگان خوزستان برگزار گردید+تصاویر علی عسگر ظاهری عبده وند به عنوان نماینده حوزه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل معرفی شد انتشار لیست نهایی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز بیانیه‌؛ سکوت اصلاح طلبان خوزستان در انتخابات مجلس دوازدهم افتتاح گالری و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و گردشگری با حضور ۶۰ صنعتگر در شهرستان مسجدسلیمان تقدیر از بانوی مسجدسلیمانی در همایش ۱۲۰ کارآفرین خودساخته کشور برای تقویت فن بیان روی کدام مهارت‌ها وقت بگذاریم؟ / آموزش سخنوری با معجزه بیان محدود کردن حق انتخاب مردم به “ناجمهوریت نظام” ختم مى‌شود/ انتخابات از معنا تهی شده اسامی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان درخصوص گمانه زنی های رد یا تایید کاندیداها در فضای مجازی/هیچ لیست جدیدی به فرمانداری ارسال نشده است/همشهریان محترم اخبار را از منابع موثق دنبال کنند طرح مترو اسپرت در تهران برگزار شد گفتگوی خودمونی با قاضی القضات تکواندو خوزستان جایزه ملی قهرمان تالاب کشور در دستان ایمان کاهکش مدیر انجمن مدافعان محیط زیست خوزستان

9
تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر

وام ۱۵۰ میلیونی قرض الحسنه بانک مهر ایران را چگونه بگیریم؟

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 2 دقیقه
  • کد خبر : 6889
  • 20 فروردین 1400 - 16:22
وام ۱۵۰ میلیونی قرض الحسنه بانک مهر ایران را چگونه بگیریم؟

بانک قرض الحسنه مهر ایران یک وام ۱۵۰ میلیونی به متقاضیان ارائه می‌کند که به دلیل بالا بودن مبلغ و کارمزد پائین یک درصدی برای نیازمندان به تسهیلات و وام‌های بانکی، جذاب و مورد توجه است.ولی باید شرایط این وام را دقیق بررسی و بعد نتیحه گیری کنیم!

دیدبان مسجدسلیمان:دریافت تسهیلات قرض الحسنه از اغلب بانک‌های کشور کار ساده‌ای نیست چرا که تقریبا تمام بانک‌های ایران پرداخت تسهیلات قرض الحسنه را به حاشیه‌ای ترین خدمات خود تبدیل کرده‌اند.

دو بانک یعنی بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت تنها بانک‌های کشور به شمار می‌روند که ارائه تسهیلات قرض الحسنه در کانون خدمات آنها قرار دارد اما خدمات تسهیلاتی این بانک‌ها هم برای عموم مردم چندان شناخته شده نیست.

اگر از متقاضیان وام پرسیده شود چه وامی بیشتر برای آنها سودمند و کارگشاست اغلب آنها تسهیلاتی را ترجیح می دهند که مبلغ بالایی داشته باشد و این درحالیست که بخش عمده وام‌های این دو بانک قرض الحسنه  مبالغ بالایی ندارد. در این میان بانک قرض الحسنه مهر ایران یک وام ۱۵۰ میلیونی برای متقاضیان در نظر گرفته است که می‌تواند برای بسیاری از متقاضیان جذاب باشد. البته باید شرایط وام را بررسی کنیم و بعد نتیحه گیری کنیم.

مزیت مهم وام ۱۵۰ میلیونی

شاید در نظر اول سپرده کردن مبلغی برای دریافت وام تا حدی محدودکننده به نظر برسد اما تصور کنید این وام برای یک متقاضی که می خواهد خودرو خود را ارتقا دهد یا اندوخته طلا و سکه دارد اما فروش این اندوخته نمی تواند نقدینگی مورد نیاز وی را تامین کند ، چقدر مفید است. چنین فردی می تواند با فروش خودرو یا اندوخته طلا و سکه خود پول آن را در بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرده کرده و یه سرعت معادل آن پول وام دریافت کند.البته پول فرد در حسابش مسدود می شود و نمی تواند پول خود را برداشت کند!!!

وامی که به صورت آنی پرداخت می شود

وام ۱۵۰ میلیونی مذکور در قالب طرحی با عنوان «۲ در یک» تعریف شده است. این تسهیلات منحصر به شعبه خاصی از بانک قرض الحسنه مهر ایران نیست و متقاضیان با مراجعه به تمام شعب این بانک و به پشتوانه حساب خود می‌توانند تسهیلات مذکور را اخذ کنند.

نکته جالب توجه این که بر اساس این طرح، متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب و تکمیل موجودی  در هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران،وام مدنظر خود را به صورت فوری و آنی تا ۱۰۰ درصد مبلغی که در هنگام افتتاح حساب سپرده گذاری کرده‌اند و تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن دریافت نمایند.

شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران

۱. اقساط و کارمزد: تسهیلات مذکور با کارمزد ۱ درصدی پرداخت و به انتخاب مشتری تقسیط می‌شود. این تسهیلات تا ۶۰ ماه قابل پرداخت است.

۲. زمان پرداخت وام : پرداخت این تسهیلات بسیار فوری است به صورتی که حتی یک روز پس از تشکیل پرونده، این تسهیلات قابل پرداخت است.

۳. این وام بدون نیاز به ضامن پرداخت می‌شود.(چون پول فرد به طور کامل تا پایان پرداخت اقساط در حسابش مسدود می شود!!!)

۴. سقف وام در طرح «۲ در یک» برای هر نفر ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال معادل ۱۵۰ میلیون تومان است.

البته بسیاری از کاربران هم به این وام انتقاد شدید کرده اند و می گویند اگر قرار باشد پول خودمان در حساب مسدود شود و اندازه پول خودمان به ما وام بدهند ، این وام نه تنها مزیتی ندارد ، بلکه با توجه به کارمزد آن اصلا مقرون به صرفه و منطقی نیست.

شایان ذکر است طبق این طرح بعد از دریافت یک نوبت وام ۱۵۰ میلیونی، متقاضیان یک نوبت دیگر نیز می توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با اقساط ۶۰ ماهه دریافت کنند و البته کارمزد نوبت دوم ۴ درصد است.

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=6889

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.