تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

آخرین اخبار

سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین چاه نفت خاورمیانه و ایران برای بازدید توسط میهمانان نوروزی آماده است کاندیداها دلایل شکست خود را بررسی کنند تشدید نظارت و بازرسی های مشترک بر بازار شهرستان در آستانه عید نوروز گفتگو با پیشکسوت فوتبال خوزستان/ فولاد خوزستان از نظر امکانات سخت افزاری در آسیا تک است /ابراهیم اشکش و مجید باقری نیا این فصل با دست خالی عالی کار کردند نفت مسجدسلیمان ۲ خیبر لرستان ۰ مسابقات قهرمانی کشوری کراسفیت برای حضور در مسابقات جزیره کیش برگزار شد افتتاح دکل مخابراتی روستای میدان طیاره و برخورداری ٨ روستا از اینترنت پرسرعت همراه اول در شهرستان مسجدسلیمان جشنواره خیریه به میزبانی مجموعه بزرگ اقبال نخبگان خوزستان برگزار گردید+تصاویر علی عسگر ظاهری عبده وند به عنوان نماینده حوزه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل معرفی شد انتشار لیست نهایی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز بیانیه‌؛ سکوت اصلاح طلبان خوزستان در انتخابات مجلس دوازدهم افتتاح گالری و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و گردشگری با حضور ۶۰ صنعتگر در شهرستان مسجدسلیمان تقدیر از بانوی مسجدسلیمانی در همایش ۱۲۰ کارآفرین خودساخته کشور برای تقویت فن بیان روی کدام مهارت‌ها وقت بگذاریم؟ / آموزش سخنوری با معجزه بیان محدود کردن حق انتخاب مردم به “ناجمهوریت نظام” ختم مى‌شود/ انتخابات از معنا تهی شده اسامی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان درخصوص گمانه زنی های رد یا تایید کاندیداها در فضای مجازی/هیچ لیست جدیدی به فرمانداری ارسال نشده است/همشهریان محترم اخبار را از منابع موثق دنبال کنند

9
خاطرات آریا عظیمی نژاد

کتک زدن راننده تاکسی توسط داور عصر جدید حاشیه ساز شد + فیلم

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 3 دقیقه
  • کد خبر : 3595
  • 25 تیر 1399 - 6:15
کتک زدن راننده تاکسی توسط داور عصر جدید حاشیه ساز شد + فیلم

دیدبان مسجدسلیمان:در این صفحه می توانید خاطره جالب آریا عظیمی نژاد را ببینی کتک زدن راننده تاکسی توسط آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید حاشیه ساز شد. آریا عظیمی نژاد متولد ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۵۲ می باشد وی در تهران به دنیا آمده و کارشناسی موسیقی خوانده آریا عظیمی نژاد آهنگساز و نوازنده معروف ایرانیست از […]

دیدبان مسجدسلیمان:در این صفحه می توانید خاطره جالب آریا عظیمی نژاد را ببینی کتک زدن راننده تاکسی توسط آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید حاشیه ساز شد. آریا عظیمی نژاد متولد ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۵۲ می باشد وی در تهران به دنیا آمده و کارشناسی موسیقی خوانده آریا عظیمی نژاد آهنگساز و نوازنده معروف ایرانیست از آثار مهم آریا عظیمی نژاد در این سالها میتوان سریالهای پایتخت ،  فیلم عشق ، میم مثل مادر و شاهزاده روم را نام برد
مشهور ترین کارهای آریا عظیمی نژاد

از مشهور ترین کارهای او می توانیم: آهنگسازی مجموعه پایتخت و فیلم سینمایی میم مثل مادر را نام ببریم.

در کارنامه کاری عظیمی نژاد،آهنگسازی برای شش تئاتر،۳۰ سریال تلویزیونی و بیش از ۲۰ فیلم سینمایی و چندین فیلم کوتاه دیده می شود. از جمله معروف ترین سریال هایی کـه موزیک آن نیز اقبال عمومی بسیاری یافت، سریال پایتخت بـه کارگردانی سیروس مقدم بودکه عظیمی نژاد توانست با بهره گیری از موسیقی فولکلور شمال و بعد ها در قسمت دوم فولکور جنوب کار او را در دید مخاطبان بسیار ارزشمند کرد.

خانواده هنری آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد فرزند جمشید عظیمی نژاد در خانواده هنری به دنیا آمد پدرش سال ها فعالیت خود را در زمینه نوجوانان و کودکان ادامه داده و محبوبیت وی با برنامه خانه عروسک ها که در سالهای ابتدایی انقلاب از تلویزیون پخش میشد به چشم آمد.

جالب است بدانید استعداد موسیقیایی آریا عظیمی نژاد توسط پدرش کشف شد و در عرصه موزیک بسیار توانمند و موفق است. موفقیت هایی که آریا عظیمی نژاد کسب کرده است تنها به داخل کشور محدود نمی شود چرا که او در سال ۸۳ و در جشنواره موسیقی بریتانیا مقام دوم را کسب کرد .

موفقیت او در بریتانیا با رشته فولکلور بین المللی با تکنوازی سه تار درخشید و این اتفاق منجر به آشنایی وی با پیانو نواز و آهنگساز معروف بریتانیایی جاسلین پوک شد و ادامه این آشنایی به همکاری شان در چند پروژه نیز ختم شد و توانست موفق به ساخت چندین قطعه برای فیلم های خارجی شود.

مهم ترین دلیل موفقیت و درخشش آریا عظیمی نژاد زبان ساده و گویا و فاخری میباشد که وی در موسیقی هایش به کار میبرد آریا شخص بسیار ساکت و صبوری در زندگی شخصی خود است.

خصوصیت اخلاقی آریا عظیمی نژاد
آریا به خاطر حجب اخلاقی که دارد بسیار کم صحبت و کم رو است و این مانع برون ریزی خشم و هیجان اوست آرام بودن او باعث شده در جمع و دورهمی ها کمتر شرکت کنند ولی برای خانواده خود و دوستانش اوقات بیشتری را صرف می کند.

شروع فعالیت هنری آریا عظیمی نژاد
نقطه شروع فعالیت هنری آریا عظیمی نژاد به سال ۷۲ مربوط می شود که در رشته موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری پذیرفته می شود و در کنار اساتیدی همچون مصطفی کمال پورتراب و فرهاد فخرالدینی به یادگیری اصول موسیقی می پردازد. وی از سال دوم دانشگاه کار حرفه ای موسیقی را با موسیقی تئاتر شروع کرد و در زمان بسیار کمی توانست نامزد دریافت بهترین موسیقی در جشنواره های بین المللی تئاتر انتخاب شود.

ماجرای ناشنوایی ۱۰ ساله آریا عظیمی نژاد
آهنگساز مجموعه تلویزیونی «پایتخت» با بیان این کـه بـه مدت ۱۰ سال ناشنوای کامل بودم، درخصوص بیماری خود گفت:مـن در سن ۲۰ سالگی متوجه آسیب دیدگی گوشم شدم و پس از مراجعه بـه پزشک بـه مـن گفتند کـه تا سال دیگر ناشنوا می‌شوی و باید کار موسیقی را کنار بگذاری و همین هم شد. مـن در سن ۳۰ سالگی «کر» مطلق بودم و هیچ چیز را نمی شنیدم.  تنها از روی لب خوانی متوجه جملات و حرف ها میشدم. اما بعد از ۱۰ سال و دوندگی های زیاد روزی وارد مطب پزشکی حاذق شدم و با روند درمان این پزشک شنوایی کاملم رابه دست آوردم. وی با عنوان این کـه هنوز از ساخت قطعات جدید استرس می‌گیرم، بیان کرد:در وهله اول ودر انجام کار آدم آرامی هستم، اما همیشه برای شروع هر کار جدیدی، نگرانی و استرس این را دارم کـه بـه تکرار نیفتم و جذابیت داشته باشم.

 

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=3595

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.