تاریخ : یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ 6 شوال 1445 Sunday, 14 April , 2024

آخرین اخبار

نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین چاه نفت خاورمیانه و ایران برای بازدید توسط میهمانان نوروزی آماده است کاندیداها دلایل شکست خود را بررسی کنند تشدید نظارت و بازرسی های مشترک بر بازار شهرستان در آستانه عید نوروز گفتگو با پیشکسوت فوتبال خوزستان/ فولاد خوزستان از نظر امکانات سخت افزاری در آسیا تک است /ابراهیم اشکش و مجید باقری نیا این فصل با دست خالی عالی کار کردند نفت مسجدسلیمان ۲ خیبر لرستان ۰ مسابقات قهرمانی کشوری کراسفیت برای حضور در مسابقات جزیره کیش برگزار شد افتتاح دکل مخابراتی روستای میدان طیاره و برخورداری ٨ روستا از اینترنت پرسرعت همراه اول در شهرستان مسجدسلیمان جشنواره خیریه به میزبانی مجموعه بزرگ اقبال نخبگان خوزستان برگزار گردید+تصاویر علی عسگر ظاهری عبده وند به عنوان نماینده حوزه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل معرفی شد

4
نشست اصحاب رسانه با فرماندار

نشست خبری فرماندارمسجدسلیمان با اصحاب رسانه +تصاویر

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 4 دقیقه
  • کد خبر : 7524
  • 02 تیر 1400 - 3:40
نشست خبری فرماندارمسجدسلیمان با اصحاب رسانه +تصاویر
فرماندار مسجدسلیمان در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان از مشارکت حدود ۶۰ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر مسجدسلیمان خبر داد.

دیدبان مسجدسلیمان: دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان گفت: از مجموع ۵۱ هزار و نهصد و پنجاه رأی به ترتیب آقای محسن رضایی میرقائد با ۴۳ هزار و ۶۱۵ رای، آقای رئیسی با ۵ هزار ۴۹۷ رای، آقای همتی با ۳۶۴ رای و آقای قاضی زاده هاشمی ۱۹۸ رای را کسب نمودند.

فرماندار مسجدسلیمان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم مسجدسلیمان از همراهی اصحاب رسانه شهرستان در آگاهی بخشی و ایجاد شور جهت حضور حداکثری مردم تشکر و قدردانی نمود و گفت: یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه ایجاد فضای شور، نشاط و آگاهی بخشی به جامعه برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است؛ چرا که اطلاع‌ رسانی، شفاف سازی و آگاه سازی مردم در خصوص این رویداد مهم سیاسی، بسیار تاثیرگذار ، اثربخش و حائز اهمیت است.

وی اظهار داشت: تلاش فعالان رسانه ای در پوشش خبری مناسب حماسه بزرگ انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برای به تصویر کشیدن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، و همکاری و تعامل خوب با کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات را ارج می‌نهیم.

رئیس شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: صدها نفر عوامل اجرایی انتخابات در ۱۲۷ شعبه اخذ رأِی در سطح شهرهای مسجدسلیمان، گلگیر، عنبر که ۷۸ شعبه آن در شهر مسجدسلیمان بود تلاش کردند که این انتخابات به بهترین نحو برگزار شود.

وی ادامه داد: مهلت اعتراض کاندیداها به پایان رسید و از امروز ۵ روز فرصت وجود دارد تا اعتراضات بررسی و نتیجه ان اعلام شود. پاکدل افزود: از همه کاندیداهای معترض می خواهیم در صورتی که مستنداتی دارند به فرمانداری ارائه و مطمئن باشند با دقت اعتراضات انان بررسی خواهد شد.

دکتر پاکدل در پایان سخنان خود اظهار کرد: انتخابات عرصه رقابت است است و بی شک همه کاندیداهای محترم چه در شورای شهر و چه ریاست جمهوری با هدف حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در این مسیر گام نهادند و انتظار می رود حال که انتخابات به پایان رسیده است رقابت‌ها را تبدیل به رفاقت نموده و با ارائه برنامه ها و نظرات خود مسئولین شهرستان را در راستای آبادانی و توسعه همه جانبه یاری دهند.

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان نیز در سخنانی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج امام رضا( ع) همکاری رسانه ها را در افزایش مشارکت مردم در انتخابات بی نظیر خواند و اظهار کرد: نقش رسانه ها در تولید امنیت در کنار نیروی انتظامی غیر قابل انکار است که جا دارد از تمامی اصحاب رسانه شهرستان تشکر و قدردانی نمایم. وی ادامه داد: خون های زیادی ریخته شد تا در این کشور امنیت برقرار شود، همه ما مدیون خون شهدا و فداکاری های جانبازان و ایثارگران هستیم پس نباید با دامن زدن به شایعات به اقتدار این نظام خدشه وارد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نقش رسانه ها را در فرهنگسازی و آگاهی بخشی به مردم بسیار با اهمیت خواند و گفت: فرهنگسازی از اصول مهم توسعه است و ادامه داد: در بحث تیراندازی در مراسمات با همکاری رسانه های شهرستان در کنار بزرگان و ریش سفیدان تقریباً به صفر رسیده است که بسیار ارزشمند است و می توان در موارد دیگر نیز از این مسئله الگوبرداری نمود. وی گفت: مسئولین باید نقد شوند و کسی منکر این مسئله نیست اما نقد منصفانه همراه با راهکار در غیر این صورت نه تنها تاثیری ندارد بلکه  در این شرایط سخت اقتصادی باعث ایجاد تنش و جریحه دار شدن احساسات جوانان نیز خواهد شد.

سرهنگ حسینی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این تعبیر مقام معظم رهبری که «رأی مردم حق‌الناس است» گفت: همه تلاش مان را انجام دادیم تا از رای مردم صیانت کنیم و قطعاً شورای تامین در راستای اجرای عدالت اعتراضات کاندیداها را بررسی خواهد کرد و در صورتی که به این نتیجه برسد حق کاندیدایی تضییع شده است قطعاً در بازگردان حقوق آن کاندیدا تلاش خواهد کرد…

سید ستار فاطمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان  نیز ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: عمل به قانون که مورد تأکید و تصریح رهبر معظم انقلاب نیز می باشد سرلوحه کار رسانه ها قرار دارد و همان گونه که مشاهده کردیم در آرامش بخشی به جامعه در پسا انتخابات به بهترین نحو عمل نمودند. فاطمی ادامه داد: رسانه ها نقش تعیین کننده ای در اعتماد و امیدسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشتند چرا که انتخابات ریاست جمهوری با رویکرد سیاسی و انتخابات شوراها با رویکرد محلی و طایفه ای برگزار می‌شود و باید برنامه های لازم را برای حضور پرشور مردم فراهم کرد که این مهم بخوبی توسط رسانه های شهرستان اجرا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان گفت: رسانه های با برجسته کردن موفقیت های نظام امید را در مردم بیشتر کنند و نقشه های دشمنان را تبیین و بیان کنند. وی در پایان از  همکاری و تلاش صادقانه مدیران، خبرنگاران و عکاسان رسانه ها در به تصویر کشیدن حماسه انتخابات قدردانی و بر گسترش و افزایش این ارتباط و تعامل در راستای خدمت هرچه بیشتر به مردم  مسجدسلیمان تاکید کرد.

 

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=7524

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.