تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024

آخرین اخبار

سکان مدیریت شهرداری به فرزند مسجدسلیمان سپرده شد نصب سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی چاه گازی از طریق خط لوله جریانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انتصاب ۲ عضو جدید در هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین چاه نفت خاورمیانه و ایران برای بازدید توسط میهمانان نوروزی آماده است کاندیداها دلایل شکست خود را بررسی کنند تشدید نظارت و بازرسی های مشترک بر بازار شهرستان در آستانه عید نوروز گفتگو با پیشکسوت فوتبال خوزستان/ فولاد خوزستان از نظر امکانات سخت افزاری در آسیا تک است /ابراهیم اشکش و مجید باقری نیا این فصل با دست خالی عالی کار کردند نفت مسجدسلیمان ۲ خیبر لرستان ۰

14
عملکرد فرماندار مسجد سلیمان

عملکرد شش ماهه فرماندار از نگاه دیدبان مسجدسلیمان

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 9 دقیقه
  • کد خبر : 2927
  • 31 خرداد 1399 - 3:13
عملکرد شش ماهه فرماندار از نگاه  دیدبان مسجدسلیمان

دیدبان مسجدسلیمان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان در شش ماه گذشته در فرمانداری این شهرستان،همه تلاش ها برای سرعت گرفتن روند توسعه و آبادانی شهرستان مسجدسلیمان صورت پذیرفت و در همه زمینه ها تلاش شد تا با حضور مدیران کل استان خوزستان در شهرستان و رایزنی های متعدد، مسیر حل مشکلات شهرستان هموار […]

دیدبان مسجدسلیمان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان در شش ماه گذشته در فرمانداری این شهرستان،همه تلاش ها برای سرعت گرفتن روند توسعه و آبادانی شهرستان مسجدسلیمان صورت پذیرفت و در همه زمینه ها تلاش شد تا با حضور مدیران کل استان خوزستان در شهرستان و رایزنی های متعدد، مسیر حل مشکلات شهرستان هموار شود.

بخشی از عملکرد فرمانداری مسجدسلیمان در شش ماه گذشته،بشرح ذیل است:

✔در زمینه تکریم ارباب رجوع

*نصب سردرب و تابلو در ورودی فرمانداری مسجدسلیمان

*برگزاری منظم دیدارهای مردمی و خدمت رسانی به شهروندان

*برگزاری هفتگی میز خدمت با حضور مدیران ادارات در نمازجمعه برای پیگیری مشکلات مردم

*حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مسئولین ادارات در بین مردم شهر عنبر و هفت شهیدان

*برپایی میز خدمت در ورودی فرمانداری مسجدسلیمان برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان

 

*مناسب سازی مسیر ورودی ساختمان فرمانداری برای معلولین و جانبازان

*استقرار بخشداری های گلگیر و عنبر در منطقه برای دسترسی و خدمات رسانی بهتر به مردم

 

✔حوزه سیاسی و انتخابات 

*برگزاری پرشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

*برگزاری جلسه آموزشی کاربران کامپیوتر شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه شهرستان مسجدسلیمان،بخش گل گیر و بخش عنبر

برگزاری کلاس های آموزشی برای نمایندگان فرماندار در حوزه های اخذ رای

*بازدید فرماندار و اعضای ستاد انتخابات مسجدسلیمان از شعب اخذ رای در شهرستان

حوزه سلامت و کنترل بیماری کرونا
۹۹/۱/۰۸
*بازدید استاندار و مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان از مبادی ورودی شهرستان مسجدسلیمان در روند کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان و اعلام رضایت استاندار خوزستان از تمهیدات اندیشیده شده

*پیگیری برای اختصاص بیش از ۵۰ هزار لیتر آب ژاول برای گندزدایی و ضدعفونی شهرستان مسجدسلیمان

*مسدود کردن بیش از ۲۰ نقطه از مبادی ورودی شهرستان در شب سیزده بدر

*برگزاری ۲۲ جلسه قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان

✔حوزه فرهنگی

*دیدارهای متعدد با خانواده های شهدا در شهرستان مسجدسلیمان

*برگزاری مراسم بزرگداشت هنرمند فقید بختیاری بهمن علاالدین(مسعود بختیاری)و پخش آن در شبکه خوزستان

*حمایت از برنامه های فرهنگی مختلف و حضور در برنامه”بنگ عید” که از شبکه خوزستان پخش شد

✔حوزه گردشگری و میراث فرهنگی

۹۹/۱/۱۹

*مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان و فرماندار مسجدسلیمان به همراه جمعی از مدیران ادارات،از پروژه های نیمه تمام گردشگری و تفریحی شهرستان از جمله کمپ گردشگری چم آسیاب،موزه میراث فرهنگی منطقه کلگه،برنشانده و مجموعه گردشگری لامردون ایل بختیاری(یادمان)بازدید کردند.

در حوزه منابع طبیعی و استفاده از ظرفیت های موجود در زمینه آبخیزداری و گردشگری
۹۹/۱/۲۵

*با دعوت فرماندار مسجدسلیمان،حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در شهرستان و بازدیدمنطقه آب بهار،سد راکه سلطان آباد و تصمیم گیری برای احداث سد خاکی قلعه مدرسه

در این بازدید مقرر شد تا در سال جاری کار احداث بندخاکی منطقه آب بهار آغاز شود و سد راکه در منطقه سلطان آباد بصورت اولین اولویت در مصوبات سال ۹۹ مورد ترمیم قرار گیرد.

*بازدید فرماندار مسجدسلیمان از ساختمان آب درمانی گلگیر و مکاتبات لازم برای واگذاری به بخش خصوصی

✔در حوزه روستایی و تقویت دهیاری ها
۹۹/۲/۲۳

با حضور خلیل الهایی مدیرکل امور روستایی و شوراها و فرماندارمسجدسلیمان،جلسه مشترک بخشداران منطقه ۴ استان خوزستان به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.
در این جلسه بخشداران این منطقه،ضمن تبادل اطلاعات و نقطه نظرات،مشکلات و دغدغه های خود را بیان کردند و خواستار رفع مشکلات این بخش ها شدند.

* شروع بکار ساخت مقبره و گنبد یادمان شهدای گمنام منطقه گلگیر

✔ حوزه اشتغال و راه اندازی واحدهای تولیدی۹۹/۲/۲۷

برگزاری جلسه با مدیرعامل کارخانه سیمان کارون برای راه اندازی فاز دوم این کارخانه

بازدید از واحدهای تولیدی و کارگاه های اشتغالزا در شهرستان مسجدسلیمان

*دعوت فرماندار مسجدسلیمان از مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان خوزستان و ارائه تسهیلات برای واحدهای دارای نیروی مددجو کمیته امداد

✔حضور مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خوزستان در شهرک صنعتی مسجدسلیمان و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان

*مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خوزستان در بحث فراهم سازی زیرساخت ها هم با پیگیری های مستمر همه زیرساخت ها را در این منطقه از جمله ایستگاه پمپاژ آب،ایستگاه گاز،مرکز آتش نشانی که اکنون در حال احداث است را برای فعالیت در این شهرک ایجاد کردیم و طبق تعهدات خود امسال یک ماشین مدرن آتش نشانی هم به این مرکز اختصاص خواهیم داد.

✔حوزه مخابرات و ارتباطات
۹۹/۲/۲۹

حضور مدیرکل مخابرات استان خوزستان در شهرستان مسجدسلیمان
فلاح زاده مدیرکل مخابرات استان خوزستان با حضور در مسجدسلیمان از نقاط فاقد پوشش شبکه همراه و اینترنت این شهرستان بازدید کرد.

فرماندار مسجدسلیمان در این بازدید بر لزوم رفع مشکل نقاط کور شهرستان تاکید کرد و بدلیل عدم دسترسی روستاها به اینترنت و آموزش مجازی ،خواستار پوشش کامل مناطق روستایی شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان خوزستان:در بحث پوشش دهی نقاط کور،۴ نقطه را در شهرستان تعیین کردیم و با توجه به اینکه همه مباحث از جمله انتخاب پیمانکار و…انجام شده است قطعا در نیمه اول سال جاری ۴ نقطه کور مخابراتی در مسجدسلیمان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
۱)سایتی برای رفع عدم پوشش در محور مسجدسلیمان-بتوند هم بزودی با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز شهرستان احداث خواهد شد.

۲)اجرائی شدن پروژه فیبر نوری بخش های گلگیر و عنبر

۳)حل مشکل پوشش تلفن همراه و اینترنت در چم آسیاب

✔حوزه صنعت و اشتغال
۹۹/۳/۹

حضور استاندار خوزستان،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در مسجدسلیمان و افتتاح پروژه انتقال گاز و آبرسانی شرکت صنایع پتروشیمی

✔در حوزه اشتغال و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی
۹۹/۳/۶

*بازدید فرماندار مسجدسلیمان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)خوزستان از شهرک صنعتی برای ارائه تسهیلات به کارآفرینان این شهرستان

فرماندار شهرستان مسجدسلیمان در این بازدید تاکید کرد:واحدهای غیرفعال را باید احیاء و واحدهای فعال فعلی را تقویت کنیم و بستر را برای حضور سرمایه گذاران و اشتغالزایی فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان:اگر واحدهای فعال یا هر طرح اشتغالزایی بتواند از افراد تحت پوشش کمیته امداد استفاده کند به ازای هر نفر ۵۰میلیون تومان تسهیلات با سود ۴ درصد با بازپرداخت ۷ ساله تعلق خواهد گرفت.

✔حوزه بازرگانی و حل مشکل تولید

۹۹/۳/۱۵

حضور مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان،فرمانداران مسجدسلیمان،هفتکل و لالی در شهرک صنعتی مسجدسلیمان

افزود:شبانه روزی برای حمایت سرمایه گذاران عزیز در شهرستان آماده هستیم و بدون شک برای ایجاد اشتغال تا پایان کنار سرمایه گذاران برای تولید و اشتغال خواهیم ماند.

✔حوزه ورزش

پیگیری و اختصاص بیش از ۶۰۰ میلیون تومان اقلام و تجهیزات برای تجهیز خوابگاه ها و اماکن ورزشی

*برگزاری جلسات متعدد با هیئت مدیره نفت و بررسی و پیگیری مشکلات این تیم

✔حوزه آموزش و راه اندازی دانشگاه فرهنگیان

۹۹/۳/۲۶

پس از اخذ مجوز راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در شهرستان مسجدسلیمان در هفته های گذشته حالا رئیس دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان در مسجدسلیمان و از مکان پیشنهادی دانشگاه فرهنگیان شهرستان بازدید کرد که این مکان های پیشنهادی مورد تایید رئیس دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان قرار گرفت.

✔حوزه توسعه زیرساخت ها 

*بازدید فرماندارمسجدسلیمان از زیرساخت های انتقال آب شهید بهنام محمدی(گدار) و تعویض چندین ترانس برای پمپاژ و تقویت فشار آب شرب شهرستان

دعوت از معاون مدیرعامل شرکت انتقال آب جنوب شرق استان خوزستان و اداره آب و فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان برای حل مشکل پمپاژ و افت فشار در شهرستان

*پیگیری حل مشکل آب شرب شهری با انجام مکاتبات لازم

✔حوزه مسکن 

*شروع بکار احداث ۵۴۰ واحد مسکونی در شهرک امام رضا(ع)برای منازل آسیب دیده بر اثر زلزله

*اختصاص و جذب ۵۱ میلیارد تومان برای تکمیل منازل شهرک ولیعصر(عج) و جابه جایی بخشی از منازل مناطق آلوده به نفت و گاز

*آغاز مطالعات و پیش بینی اولیه برای احداث ۳۰۰ واحد مسکونی در منطقه تلخاب برای جابه جایی منازل اسیب دیده بر اثر زلزله و بافت های فرسوده

*پیش بینی بازآفرینی ۴۵۰۰واحد مسکونی از بافت های فرسوده شهرستان در سال جاری

✔در حوزه عمرانی و فنی شهرستان

۹۹/۳/۲۷

*بازدیدهای مکرر از جاده میانبر و جریک

*شروع بکار جاده میانبر و مسیر شکافی ۵ کیلومتر از سمت مسجدسلیمان

*انجام آسفالت محور هفت شهیدان تا دو راه عنبر-لالی به طول ۸ کیلومتر

*حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان در مسجدسلیمان و بازدید از پروژه های عمرانی مسجدسلیمان

فرماندار مسجدسلیمان به همراه مدیرکل دفتر فنی استانداری،معاونین اداره کل راه و شهرسازی و مدیرعامل فرودگاه های استان خوزستان از پروژه های عمرانی این شهرستان بازدید کردند.

گفتنی است پروژه های مختلفی همچون روند احداث فرودگاه،جاده میانبر،جاده دوم،مناطق آلوده،شهرک ۵۴۰ واحدی امام رضا(ع) و شهرک ولیعصر(عج) مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید فرماندار مسجدسلیمان گفت:ضمن اینکه با سرعت در پروژه احداث جاده میانبر در حال کار هستیم اما طبق قول مدیرکل راه و شهرسازی انشالله بزودی کار احداث این مسیر از طرف دیگر یعنی منطقه نفت سفید آغاز می شود که امیدواریم این کار هرچه زودتر کلنگ زنی و شروع بکار شود تا زودتر به هدف مورد نظر برسیم.

وی افزود:احداث فرودگاه در شهرستان مسجدسلیمان بدون شک باعث توسعه و رونق اقتصادی خواهد شد و یکی از خواسته های بحق مردم این شهرستان است و با تمام توان برای احداث فرودگاه شهرستان پیگیری خواهیم کرد و همه امکانات در این راستا، بسیج خواهد شد.
وی ادامه داد:پیمانکارانی که در پروژه پارک ۵۰ هکتاری و جاده دوم شهرستان قصور کردند باید دوباره برگردند و کار خود را بر اساس پول دریافت شده و نرخ همان زمان،کامل کنند.

در این بازدید مقرر شد تا هفته آینده کارشناس مشاوری از طرف اداره کل فرودگاه های استان خوزستان برای کلیه مطالعات و جمع آوری همه نقشه ها و مستندات وارد شهرستان شود و پس از آن با حضور رئیس فرودگاه های کشور رسما کار احداث آن آغاز شود.

✔دیگر اقدامات انجام شده:

*توزیع بیش از ۲۰۰ست لباس پزشکی برای پزشکان و کادر بیمارستانی(حوزه درمان)

*تهیه ۶۵۰ میلیون تومان اقلام پزشکی و محافظت شخصی برای بیمارستان ۲۲ بهمن و کادر درمانی(حوزه درمان)

*حل مشکل آب شرب چندین روستا در منطقه تلبزان شامل: مراد آباد،جابالون،علی آباد،چوب سرخ،رضا آباد و همچنین چهار مرغداری و یک گاو داری در شهرستان مسجدسلیمان پس از سالیان متوالی(حوزه توسعه روستاها)

*پیگیری و شروع بکار پل سی مایلی

*اصلاح برق عنبر و گلگیر و ایجاد پایداری در شبکه برق این دو بخش

*صدور بیش از هزار پروانه ساخت برای بازسازی و درجاسازی منازل آسیب دیده بر اثر زلزله

✔پیگیری ها

*پیگیری تکمیل طرح تفضیلی شهرستان(در مراحل پایانی)

*پیگیری در زمینه راه اندازی صنایع تبدیلی

*پیگیری برای راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در مسجدسلیمان

*پیگیری مشکل طرح فاضلاب و صدور مجوز حفاری برای تکمیل پروژه

*پیگیری جاده جریک-پرسیاه(ایذه)(حوزه راه و جاده های مواصلاتی)

*پیگیری جهت ایجاد شهرک دامپروری(حوزه اشتغال)

*پیگیری جهت احداث سردخانه محصولات کشاورزی(حوزه اشتغال)

*پیگیری جهت احداث شهرک گلخانه ای در منطقه گلگیر(حوزه اشتغال)

*پیگیری جهت احداث اورژانس ۱۱۵ در محل بیمارستان قدیم ۲۲بهمن(حوزه درمان)

*پیگیری و رایزنی های متعدد با سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری(حوزه اشتغال)

*پیگیری آبرسانی به ۷۳ روستا فاقد آب شرب(حوزه توسعه روستاها)

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=2927
  • نویسنده : Rayan
  • منبع : روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان
  • بدون دیدگاه

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.