تاریخ : دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲ 9 رمضان 1445 Monday, 18 March , 2024

آخرین اخبار

نخستین چاه نفت خاورمیانه و ایران برای بازدید توسط میهمانان نوروزی آماده است کاندیداها دلایل شکست خود را بررسی کنند تشدید نظارت و بازرسی های مشترک بر بازار شهرستان در آستانه عید نوروز گفتگو با پیشکسوت فوتبال خوزستان/ فولاد خوزستان از نظر امکانات سخت افزاری در آسیا تک است /ابراهیم اشکش و مجید باقری نیا این فصل با دست خالی عالی کار کردند نفت مسجدسلیمان ۲ خیبر لرستان ۰ مسابقات قهرمانی کشوری کراسفیت برای حضور در مسابقات جزیره کیش برگزار شد افتتاح دکل مخابراتی روستای میدان طیاره و برخورداری ٨ روستا از اینترنت پرسرعت همراه اول در شهرستان مسجدسلیمان جشنواره خیریه به میزبانی مجموعه بزرگ اقبال نخبگان خوزستان برگزار گردید+تصاویر علی عسگر ظاهری عبده وند به عنوان نماینده حوزه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل معرفی شد انتشار لیست نهایی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز بیانیه‌؛ سکوت اصلاح طلبان خوزستان در انتخابات مجلس دوازدهم افتتاح گالری و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و گردشگری با حضور ۶۰ صنعتگر در شهرستان مسجدسلیمان تقدیر از بانوی مسجدسلیمانی در همایش ۱۲۰ کارآفرین خودساخته کشور برای تقویت فن بیان روی کدام مهارت‌ها وقت بگذاریم؟ / آموزش سخنوری با معجزه بیان محدود کردن حق انتخاب مردم به “ناجمهوریت نظام” ختم مى‌شود/ انتخابات از معنا تهی شده اسامی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان درخصوص گمانه زنی های رد یا تایید کاندیداها در فضای مجازی/هیچ لیست جدیدی به فرمانداری ارسال نشده است/همشهریان محترم اخبار را از منابع موثق دنبال کنند طرح مترو اسپرت در تهران برگزار شد گفتگوی خودمونی با قاضی القضات تکواندو خوزستان جایزه ملی قهرمان تالاب کشور در دستان ایمان کاهکش مدیر انجمن مدافعان محیط زیست خوزستان

8
چهارمین مسابقه کتابخوانی

برندگان مسابقه کتابخوانی دیدبان مسجدسلیمان جوایز خود را دریافت نمودند

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 3 دقیقه
  • کد خبر : 5972
  • 02 دی 1399 - 17:54
برندگان مسابقه کتابخوانی دیدبان مسجدسلیمان جوایز خود را دریافت نمودند

عصر امروز خانمها زهرا امیری و نجمه خدادادیان و آقای پدرام طاهری اوروند برنده ماه دوم و چهارم مسابقه کتابخوانی با حضور در کافه کنار واقع در خانه کتاب بامداد، جایزه خود را از سردبیر پایگاه خبری دیدبان مسجدسلیمان دریافت نمودند.

《دیدبان مسجدسلیمان 》: عصر امروز خانمها زهرا امیری و نجمه خدادادیان و آقای پدرام طاهری اوروند برنده ماه دوم و چهارم مسابقه کتابخوانی با حضور در کافه کنار واقع در خانه کتاب بامداد، جایزه خود را از سردبیر پایگاه خبری دیدبان مسجدسلیمان دریافت نمودند.

زهرا امیری ۲۲ ساله و متولد و ساکن  مسجدسلیمان بوده و تحصیلات ایشان لیسانس مامایی از دانشگاه آزاد اسلامی میباشد.خانم امیری برنده ماه دوم کتاب  ملت عشق نوشته الیف شافاک بوده که امروز هدایای خود را دریافت نمود .ایشان جوایز ماه اول را نیز نصیب خود کرده بود.

 

 

بخشی از خلاصه کتاب ایشان در ادامه آمده است : اللا روبنشتاین در آغازین روزهای چهل سالگی در حالی که خود را در زندگی ناکام یافته بود و این سوال ذهنش را
مشغول کرده بود که آیا این مسیر را به غلط پیموده؟! و یا تقدیر دیگری نمیتوان داشت؛به همکاری برای ویرایشرمانی از نویسنده ای ناشناس،دعوت شد.سالهاست که دست به قلم نبرده و ترس از تغییر او را در حصار روزمرگی محدود کرده،اما اللا خسته است از انفعال!صحنه ی زندگی برایش تبدیل به بحران شده،همسری که سالهاست تنها جسمش در کنار اوست و فرزندانی که بامادر خویش بیگانه اند!اللا رمان را پذیرفت و اولین خواننده آن بود.در سردرگمی توام با میل قلبی یادداشت ها را در دست گرفت و نام نویسنده را خواند :”عزیز زاهارا” از هلند.
اسمی که برایش آشنا نبود! و نام داستان که برایش جالب بود :”ملت عشق”
قصه اینگونه آغاز شد :
در روزگاری دور در شهر تبریز شمس الدین از پدر و مادری ساده دل متولد شد،کودکی با چشمان سیاه و گیرا که از…..

 

پدارم طاهری اوروند متولد و ساکن مسجدسلیمان ، ۳۳ ساله و کارشناس مهندسی صنایع میباشد .وی برنده ماه چهارم مسابقه کتابخوانی دیدبان بوده و از طریق فضای مجازی با مسابقه آشنا شده و بعد از مطالعه کتاب محاکمه فرانتس کافکا چکیده آنرا برای ادمین کانال پایگاه خبری ارسال نمود.

 

 

در زیر قسمتی از چکیده مطالب ایشان را میخوانیم :

سقوط و اضطراب آقای ک ازاینجا شروع میشود و ذهنش درگیر هزارانسوال بی جواب میشود،که چرا بازداشت شدهاست؟چه اتفاقی افتاده است؟به چه جرمی باید بازداشت شوم؟اصلا این افرادی که برای دستگیریمن آمدند هیچ شباهتی به مامور نداشتند کیبودند؟ چرا ازخود مدرکی نشان ندادند؟مدتیبهمین شکل گذشت یک روز آقای ک برایبازجویی به دادگاه میرود جایی که هیچشباهتی به دادگاه ندارد و در آنجا با زن فراشدادگاه هم صحبت میشود و به اومیگوید که اینقضات آدم حسابی نیستند ولی می توانند باآدمهای رده بالا ارتباط برقرار کنند و او حاضراست به ک کمک کند ولی ک به او بی اعتناییمیکندمدتی بعد عموی ک از خب بازداشت ک مطلعمیشود ونزد ک می آید و از او میخواهد که نزدوکیل بروند و بعد از صحبت کردن وکیل بهاومیگوید که ایستادگی جلوی این دادگاه ممکننیست باید اعتراف کند و تسلیم شود ولی کقبول نمیکند زیرا میداند جرمی مرتکب نشدهاست که باعث بازداشتش شود…..

نجمه خدادادیان  ۳۵ ساله و متولد و ساکن مسجدسلیمان بوده و تحصیلات ایشان لیسانس معماری از دانشگاه آزاد اسلامی است.وی با کسب مقام دوم مسابقه کتابخوانی در ماه چهارم توانست هدیه بن خرید کتاب را از پایگاه خبری دیدبان مسجدسلیمان دریافت نماید.

 

 

 

در ادامه قسمتی از چکیده نوشت ایشان را میخوانیم :

صبح روز تولد سی سالگی یوزف ک، مشاور ارشد بانک، به طور ناگهانی دو مرد ناشناس از سازمانی ناشناس به محلزندگی او وارد شده و تنها به او میگویند که بازداشت است و نمیتواند از آپارتمان خارج شود .او نمیتواند حدس بزند که آیااین ش وخی همکارانش برای غافلگیر کردن اوست و یا واقعا قانونی را زیر پا گذاشته است .به همیندلیل ابتدا زیاد داستانبازداشت را جدی نمیگیرد .مخصوصا اینکه افرادی که او را در اتاقش گرفته اند به نظر آدم های بی سروپایی هستند و بهمأمور شباهت ندارند.یوزف ک همچنان چیزی را باور نمیکند .اما هر چه بیشتر با مردان سیاه پوش صحبت میکند،پی میبرد که انگار مسألهجدی است و او واقعا تحت بازداشت است . در ابتدا به ک حتی اجازه نمیدهند از اتاقش خارج شود یا کسی به دیدن اوبیاید. در آخر نیز به او میگویند…..

همچنین برنده ماه سوم سرکار خانم م.ش برای کتاب طاعون اثر آلبر کامو ، جایزه خویش را به خیریه هیاری برای کمک به مستمندان اهداء نمود .

شایان ذکر است بدلیل بروز بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن و نیز محدودیتهای اعمال شده از سوی نهادهای نظارتی این جوایز بصورت یکجا و پس از ۳ ماه به برندگان اهدا شد .

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=5972

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.