تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

آخرین اخبار

سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین چاه نفت خاورمیانه و ایران برای بازدید توسط میهمانان نوروزی آماده است کاندیداها دلایل شکست خود را بررسی کنند تشدید نظارت و بازرسی های مشترک بر بازار شهرستان در آستانه عید نوروز گفتگو با پیشکسوت فوتبال خوزستان/ فولاد خوزستان از نظر امکانات سخت افزاری در آسیا تک است /ابراهیم اشکش و مجید باقری نیا این فصل با دست خالی عالی کار کردند نفت مسجدسلیمان ۲ خیبر لرستان ۰ مسابقات قهرمانی کشوری کراسفیت برای حضور در مسابقات جزیره کیش برگزار شد افتتاح دکل مخابراتی روستای میدان طیاره و برخورداری ٨ روستا از اینترنت پرسرعت همراه اول در شهرستان مسجدسلیمان جشنواره خیریه به میزبانی مجموعه بزرگ اقبال نخبگان خوزستان برگزار گردید+تصاویر علی عسگر ظاهری عبده وند به عنوان نماینده حوزه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل معرفی شد انتشار لیست نهایی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز بیانیه‌؛ سکوت اصلاح طلبان خوزستان در انتخابات مجلس دوازدهم افتتاح گالری و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و گردشگری با حضور ۶۰ صنعتگر در شهرستان مسجدسلیمان تقدیر از بانوی مسجدسلیمانی در همایش ۱۲۰ کارآفرین خودساخته کشور برای تقویت فن بیان روی کدام مهارت‌ها وقت بگذاریم؟ / آموزش سخنوری با معجزه بیان محدود کردن حق انتخاب مردم به “ناجمهوریت نظام” ختم مى‌شود/ انتخابات از معنا تهی شده اسامی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان درخصوص گمانه زنی های رد یا تایید کاندیداها در فضای مجازی/هیچ لیست جدیدی به فرمانداری ارسال نشده است/همشهریان محترم اخبار را از منابع موثق دنبال کنند

17
ابراهیم ایزدیان فعال اجتماعی

چشمها را شستن ،جور دیگر دیدن

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 2 دقیقه
  • کد خبر : 3834
  • 02 مرداد 1399 - 13:22
چشمها را شستن ،جور دیگر دیدن

دیدبان مسجدسلیمان : پس از سه سال فرازو نشیب و عزل و نصب و انتصاب و انتخاب سرپرست و شهردار و…آن هم انتخابهایی با ۷ رأی قاطع ! همه اقدامات خیلی ساده و بی رودربایستی ، بدون دخالت و نظارت ، مستقل و آزاد ، بودجه گرفتند استخدام کردند هزینه کردند و پیمانکار آمد و […]

دیدبان مسجدسلیمان : پس از سه سال فرازو نشیب و عزل و نصب و انتصاب و انتخاب سرپرست و شهردار و…آن هم انتخابهایی با ۷ رأی قاطع !

همه اقدامات خیلی ساده و بی رودربایستی ، بدون دخالت و نظارت ، مستقل و آزاد ، بودجه گرفتند استخدام کردند هزینه کردند و پیمانکار آمد و رفت و نیرو آمد و رفت و هر سمت چند متصدی دار شد و…
وبایدها و شایدها ، استفاده از نیروهای ب الف ،م خ ،دال زال و…که به بگیر و ببند و استعفا و بازهم به انتخاب وموافقت آرا…

این شورای شهر مسجدسلیمان هرراهی را که بخواهی حسب جوانی و تجاربشان و سخاوت کرم خود رفتند از کار و خدمت تا بیت المال و…
و بودند شهروندانی که نگاهی تیره بر عملکرد شهرداران و شورای شهر داشتند اگر شهردار خوب یا بد بود و عاقبت بخیر یا به شر شد همراه بودند و نظارت کردند….

اما این شورایی ها خوب می دانستند که در عملکرد خود چه کم دارند و بانزدیک شدن به ماه های پایانی خدمت بیاد خدمات خویش و آینده درپیش افتادند. الحق که سیاس هستند !در عجبم برای این سیاسان عالم ؛ چرا تاکنون نیروهای ساکن و کنارگذاشته شده نماینده اسبق را نادیده گرفتند . کسانی که از جنس مردم شهر و برای مردم شهر بودند.
امروز ریسک بزرگ شورای شهر و شهردار منتخب رخ داد.
شورای شهر مسجدسلیمان اسلامی و مردمی شد.
انتخاب مهندس پیمان مولایی پس از چند سال از کنار گذاشتنش توسط صاحبان زر و زور تزویر و به انزوا رساندنش ! امروز خواسته و ناخواسته برای نجات شورای شهر از دست رد مردم برسینه خود به دامان نیروی مومن، متعهد ، متخصص و مردمی بومی پناه بردند تا وی در گزینه های انتخاب قرارگرفت و با ۵رأی موافق شهردار مسجدسلیمان شد . گرچه سوال در ذهن می چرخد که علت مخالفت دو عضو دیگر چیست و امیدواریم مبحث شفافیت آراء به صورت رسمی به شورای شهرها برسد واظهارات مخالف وموافق نیز برای مردم بیان شود.

لیکن اگر نمیدانستید خوب بدانید پیمان مولایی کیست؟
شخصیت مستقل و منعطف مردمی و ولایی، کسی که کارگر زاده و با جنس کارگر جور در می آید . حمال تفکر دیگران نیست و خود شایسته و خلاق است ایده می دهد و کار می کند . پشت میز و کت و شلوار و سانتافه را می شناسد اماکهنه سوار قصه ما راکب چنین اسب چموشی نیست طبیعتش تا بوده مدیر اجرایی بوده است . رابطه کار و کارگر و خدمت را خوب می داند.
حتما گرایش های فکری و عملکرد سیاسی وی را خوب بررسی کرده اید.
گرچه میز خدمت به مردم جناح و گروه تفکر نمی شناسد اما این فاصله و تفاوت بسیار است و کار را سخت و کارکردن را سخت ترخواهد کرد.
آینده مدیریت خدمات شهری و مردم را با این انتخاب باید دید ، یا شورا پیروی می کند یا شهردار اطاعت می کند.

این انتخاب را به فال نیک می گیریم بانیت هدف جمعی همه موثرین پیرامون یکسال خدمت برای آبادانی شهر و برای خودم و شهردار جدید توصیه به تقوای الهی می کنم و برای مردم و شورای شهر دعای عاقبت بخیری داریم .

«تقوا یعنی در یک شب تاریک و ظلمانی بدون نور مهتاب پای خودرا روی زمین رو به جلو کشاندن برای اینکه به چاله ای پرت نشویم »
اینجانب به سهم خودم این اقدام را به برادر خوب و انقلابی ام جناب مهندس پیمان مولایی و شورای اسلامی محترم شهرستان و مردم با لیاقت و شهید پرور مسجدسلیمان تبریک عرض می نمایم .

ابراهیم ایزدیان
کارشناس حرفه ای مدیریت بحران ،مدیریت امور اداری و عضو انجمن علمی پدافند غیرعامل کشور

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=3834
  • نویسنده : ابراهیم ایزدیان
  • منبع : دیدبان مسجدسلیمان
  • بدون دیدگاه

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.