تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

آخرین اخبار

سکان مدیریت شهرداری به فرزند مسجدسلیمان سپرده شد نصب سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی چاه گازی از طریق خط لوله جریانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انتصاب ۲ عضو جدید در هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین چاه نفت خاورمیانه و ایران برای بازدید توسط میهمانان نوروزی آماده است کاندیداها دلایل شکست خود را بررسی کنند تشدید نظارت و بازرسی های مشترک بر بازار شهرستان در آستانه عید نوروز گفتگو با پیشکسوت فوتبال خوزستان/ فولاد خوزستان از نظر امکانات سخت افزاری در آسیا تک است /ابراهیم اشکش و مجید باقری نیا این فصل با دست خالی عالی کار کردند نفت مسجدسلیمان ۲ خیبر لرستان ۰

5
دانستنی های حقوقی زیر نظر سعید کریمی کارشناس ارشد حقوق خصوصی

مواردی که جهت ثبت نام در سامانه ثنا باید بدانیم

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 2 دقیقه
  • کد خبر : 6327
  • 15 بهمن 1399 - 11:39
مواردی که جهت ثبت نام در سامانه ثنا باید بدانیم

سامانه ثنا به غیر از دسترسی به ابلاغیه ها امڪان دسترسی به اطلاعات مربوط به پرونده را نیز برای اصحاب دعوا فراهم ڪرده است.

دیدبان مسجدسلیمان:بر اساس ماده ۳۰۲ قانون آیین دادرسی مدنی، هیچ حڪم یا قراری را نمی توان اجرا نمود ؛ مگر اینڪه به صورت حضوری و یا به صورت دادنامه و رونوشت گواهی شده آن؛ به طرفین یا وڪیل آنان ابلاغ شده باشد.
طبق قانون مذڪور؛ در گذشته مأمور ابلاغ موظف شده بود؛ ظرف مدت دو روز اوراق را به شخص خوانده ابلاغ ڪند؛ این ابلاغیه ها به صورت برگه هایی ڪاغذی نوشته می شد و به آدرسی ڪه طرفین دعوا در دادخواست ارائه می ڪردند فرستاده می شد. 
ابلاغ اوراق قضایی درب منازل مشڪلات زیادی را؛ هم برای قوه قضاییه و هم برای مخاطبان ابلاغ ایجاد می ڪرد.
اما در حال حاضر ابلاغ اوراق قضایی بر خلاف گذشته از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک انجام می شود.

ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا هم؛ در گذشته با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الڪترونیڪی قضایی انجام می گرفت.
اما از دی ماه ۱۳۹۹ تمام مراحل ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا از جمله: احراز هویت، به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر خدمات قضایی انجام می گیرد.
لذا، ضروری است ڪه متقاضیان با مراجعه به سایت سامانه ثبت نام الکترونیک، نسبت به ثبت نام و احراز هویت آنلاین اقدام نمایند.

🔹 مراحل و نحوه ثبت نام به شرح ذیل می باشد:

۱) ابتدا آدرس سایت سامانه ثبت نام الکترونیک به نشانی : sana.adliran.ir
را در مرورگر خود وارد ڪرده و وارد صفحه اصلی سایت شوید.
سپس بر روی گزینه ثبت نام برخط ثبت نام شخص حقیقی کلیک نمایید.

۲) اطلاعات لازم، شامل شماره ملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه و ڪد امنیتی را در ڪادرهای مشخص شده، وارد ڪرده و ڪلید ادامه را بزنید.
۳) شرایط استفاده از سامانه به شما نشان داده شده، برای ادامه باید ڪلید تأیید را بزنید.

۴) مشخصات شناسنامه ای خود را در ڪادرهای مشخص شده، وارد نموده و ڪلید مرحله بعد را بزنید.
۵) در این مرحله، اطلاعات تماس خود را وارد ڪرده و مجدد ڪلید مرحله بعد را بزنید.
۶) اطلاعات مربوط به اقامتگاه خود ( محل سڪونت یا ڪار ) را در ڪادرهای مربوطه وارد ڪرده و ڪلید مرحله بعد را بزنید.
۷) در این مرحله، میزان تحصیلات و شغل خود را مشخص نموده و بر روی ڪلید ثبت اولیه اطلاعات کلیک ڪنید.
۸) در این مرحله، یک ڪد به شماره تلفن همراه شما ارسال میشود، شماره همراه و ڪد ارسال شده را در ڪادر مشخص شده وارد و سپس، ڪلید تأیید ڪد امنیتی را بزنید. 
۹) در این مرحله، لازم است ڪه هزینه احراز هویت را بپردازید.
بدین منظور، یڪی از ڪارگزاران را انتخاب ڪرده و سپس بر روی ڪلید پرداخت هزینه کلیک نمایید.
۱۰) اطلاعات ڪارت خود را وارد نموده؛ ڪلید شروع احراز هویت غیر حضوری را بزنید؛ سپس با استفاده از دوربین موبایل یا وب ڪم لپ تاپ، عڪس خود را به گونه ای بگیرید ڪه صورت در نقطه مشخص شده طبق دستور العمل باشد.
۱۱) با لمس صفحه موبایل، امضای الکترونیک خود را وارد ڪرده و ڪلید ثبت و ادامه را بزنید، یک عبارت به شما نشان داده خواهد شد. با کلیک روی عبارت رڪورد ویدئو، آن عبارت را تڪرار  ڪرده و سپس، گزینه ارسال ویدئو را بزنید.

اگر انجام این مراحل برای شما سخت است و توانایی انجام آنها را ندارید؛ می توانید به دفاتر خدمات الڪترونیڪی قضایی مراجعه و ثبتنام را ڪمافی السابق در آنجا انجام دهید.
شایان ذڪر است؛ سامانه ثنا به غیر از دسترسی به ابلاغیه ها امڪان دسترسی به اطلاعات مربوط به پرونده را نیز برای اصحاب دعوا فراهم ڪرده است.

 

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=6327

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.