تاریخ : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ 18 رمضان 1445 Wednesday, 27 March , 2024

آخرین اخبار

سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین چاه نفت خاورمیانه و ایران برای بازدید توسط میهمانان نوروزی آماده است کاندیداها دلایل شکست خود را بررسی کنند تشدید نظارت و بازرسی های مشترک بر بازار شهرستان در آستانه عید نوروز گفتگو با پیشکسوت فوتبال خوزستان/ فولاد خوزستان از نظر امکانات سخت افزاری در آسیا تک است /ابراهیم اشکش و مجید باقری نیا این فصل با دست خالی عالی کار کردند نفت مسجدسلیمان ۲ خیبر لرستان ۰ مسابقات قهرمانی کشوری کراسفیت برای حضور در مسابقات جزیره کیش برگزار شد افتتاح دکل مخابراتی روستای میدان طیاره و برخورداری ٨ روستا از اینترنت پرسرعت همراه اول در شهرستان مسجدسلیمان جشنواره خیریه به میزبانی مجموعه بزرگ اقبال نخبگان خوزستان برگزار گردید+تصاویر علی عسگر ظاهری عبده وند به عنوان نماینده حوزه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل معرفی شد انتشار لیست نهایی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز بیانیه‌؛ سکوت اصلاح طلبان خوزستان در انتخابات مجلس دوازدهم افتتاح گالری و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و گردشگری با حضور ۶۰ صنعتگر در شهرستان مسجدسلیمان تقدیر از بانوی مسجدسلیمانی در همایش ۱۲۰ کارآفرین خودساخته کشور برای تقویت فن بیان روی کدام مهارت‌ها وقت بگذاریم؟ / آموزش سخنوری با معجزه بیان محدود کردن حق انتخاب مردم به “ناجمهوریت نظام” ختم مى‌شود/ انتخابات از معنا تهی شده اسامی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان درخصوص گمانه زنی های رد یا تایید کاندیداها در فضای مجازی/هیچ لیست جدیدی به فرمانداری ارسال نشده است/همشهریان محترم اخبار را از منابع موثق دنبال کنند

8
شرایط استخدام آموزش و پرورش اعلام شد

شرایط جذب نیرو در آموزش و پرورش چیست؟

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 3 دقیقه
  • کد خبر : 4764
  • 22 شهریور 1399 - 11:36
شرایط جذب نیرو در آموزش و پرورش چیست؟

ثبت‌نام در هشتمین آزمون استخدامی آغاز شده است، این آزمون ۹ آبان ۹۹ برگزار می‌شود و وزارت آموزش و پرورش نیز نسبت به جذب ۲۷ هزار نفر اقدام می‌کند.

دیدبان مسجدسلیمان:ثبت‌نام در هفتمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۲۹ شهریور ۹۹ برای ثبت‌نام فرصت دارند.

آموزش و پرورش نیز در قالب هشتمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی نسبت به استخدام بیش از ۲۷ هزار نفر اقدام کرد

شرط سنی داوطلبان برای شرکت در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی بدین شرح است: حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۲۵ سال برای مدرک دیپلم، حداکثر ۳۰ سال فوق دیپلم، حداکثر ۳۵ سال لیسانس، حداکثر ۴۰ سال فوق لیسانس و حداکثر ۴۵ سال دکترا.

این آزمون شامل دو بخش آزمون عمومی و تخصصی است. مواد آزمون عمومی عبارتند از فناوری اطلاعات مهارت هفت گانهICDL، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی، عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی وحقوق اساسی، هوش و توانمندی‌های عمومی.

مواد آزمون تخصصی هر یک از مشاغل نیز در جدول شماره یک دفترچه راهنمای آزمون که در سایت سازمان سنجش وجود دارد قابل مشاهده است.

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در ۹ آبان

کارت شرکت در هفتمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی از روز سه شنبه ۶ آبان ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است و این آزمون در روز جمعه ۹ آبان ۹۹ برگزار خواهد.

شرایط جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش

ثبت‌نام در هشتمین آزمون استخدامی آغاز شده است، این آزمون ۹ آبان ۹۹ برگزار می‌شود و وزارت آموزش و پرورش نیز نسبت به جذب ۲۷ هزار نفر اقدام می‌کند.

پذیرفته شدگان ملزم به گذراندن دوره یکساله مهارت‌آموزی هستند این دوره شامل مجموعه‌ای از دروس تربیتی، تخصصی و کارورزی است که برای دانش آموختگان رشته‌های دانشگاهی و حوزوی پذیرفته شده در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش برابر آیین‌نامه خاص خود برگزار می‌شود.

در دانشگاه فرهنگیان رشته‌های شغلی دبیر، آموزگار، مربی امور تربیتی، مشاور، مراقب سلامت و در دانشگاه شهید رجایی رشته شغلی هنرآموز بدون دریافت حقوق و مزایا دوره یک ساله را طی می‌کنند و صدور حکم استخدامی منوط به کسب موفقیت در دوره است.

مهارت آموزانی که از حضور در کلاس درس و امتحانات مواد درسی خودداری کنند به عنوان انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و مشمول پرداخت هزینه‌های آزمون و خسارت‌های وارد خواهند بود.

بخشی از هزینه‌های برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی ” خدمات آموزشی و رفاهی” بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه هریک از پذیرفته‌شدگان در طول برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند وزارت آموزش و پرورش می‌تواند به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه‌های مربوطه اقدام کند.

رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری دوره مزبور الزامی است پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های شغلی هنرآموز جهت اطلاع از نحوه ثبت‌نام و شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی باید به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های شغلی آموزگار، دبیر، مراقب سلامت، مشاور و مربی امور تربیتی نیز باید به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند.

مدت دوره یکساله مهارت آموزی جزو سنوات خدمتی محسوب نخواهد شد و صرفاً به عنوان شرط استخدام پیمانی در آموزش و پرورش است.

گواهی پایان دوره مهارت آموزی دارای ارزش برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه‌ها نیست.

محل مهارت آموزی دوره یک سال، ه بر اساس شغل محل پس از اعلام نتایج قطعی تعیین خواهد شد.

تغییر محل مهارت‌آموزی صرفاً در صورت وجود شغل با رعایت جنسیت از طریق دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مهارت آموزان در زمان ثبت‌نام در مراکز مجری دوره یکساله مهارت آموزی ملزم به ارائه مدرک روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و مدرک ICDL هستند، در غیر این صورت باید تعهد کند که قبل از دوره یکساله مهارت آموزی مدارک مزبور را ارائه کنند.

دانشگاههای مجری دوره مهارت آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارند و در صورت وجود امکانات و تقاضای افراد، ارائه خدمات با اخذ هزینه امکان‌پذیر است.

پذیرفته شدگان شغل محل‌های آموزش و پرورش عشایری بعد از گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جهت تعیین محل خدمت در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه قرار خواهند گرفت.

متقاضیان شرکت در مشاغل هنرآموز و استادکاری باید دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم پیوسته بوده یا در صورت دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم ناپیوسته باید مدرک تحصیلی دیپلم هنرستان داشته باشند.

برخورداری از حسن شهرت و عامل بودن به اخلاق و شئونات معلمی بر اساس شرایط احراز شغل در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان.

تغییر منطقه محل خدمت تعیین شده در این دفترچه بعد از قبولی نهایی و قبل از استخدام و اشتغال به کار تحت هر شرایطی از جمله تأهل، تجربه، تکفل، فوت والدین، تبعیت از همسر، همسر کارمند ارگان یا نهاد خاص، استفاده از سهمیه خاص و… ممنوع بوده و بعد از اشتغال به کار نیز تابع ضوابط و مقررات نقل و انتقال فرهنگیان خواهد بود.

صدور احکام و ابلاغ اشتغال به کار معلمان جدید الورود به آموزش و پرورش مشروط به ادای سوگند معلمی و امضای سوگندنامه معلمی خواهد بود. متن امضاء سوگندنامه در پرونده معلمان نگهداری می‌شود.

فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم سابق، دانشگاه فرهنگیان و فارغ التحصیلان دانشگاه شهید رجایی که دارای تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش هستند حق ثبت‌نام در آزمون استخدامی ندارند

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=4764

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.