تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024

آخرین اخبار

نفت مسجدسلیمان برای صعود نیاز به حمایت مدیران و همدلی بین مسئولین شهری و استانی دارد سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی: روز تاریک و شوم فوتبال خوزستان را دیدیم ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان : به استان ت خیانت کردی آقای پورموسوی تقدیر فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از کودکان خوش ذوق سایبری سکان مدیریت شهرداری به فرزند مسجدسلیمان سپرده شد نصب سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی چاه گازی از طریق خط لوله جریانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انتصاب ۲ عضو جدید در هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین چاه نفت خاورمیانه و ایران برای بازدید توسط میهمانان نوروزی آماده است

3
خبر خوش برای بیماران کرونایی

درمان جدیدکرونا با خون گاو

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 2 دقیقه
  • کد خبر : 2894
  • 30 خرداد 1399 - 9:44
درمان جدیدکرونا با خون گاو

دکتر “جورج یانکوپولوس”، رئیس شرکت داروسازی Regeneron که یک شرکت دیگر است که آزمایشات انسانی درمان کووید-۱۹ را با دارویی که از موش‌ها گرفته شده است، آغاز کرده است، می‌گوید: ما امیدواریم که تا پایان تابستان بتوانیم صدها هزار دوز برای بیماران نیازمند، هم برای پیشگیری و هم برای درمان فراهم کنیم.

دیدبان مسجدسلیمان : دانشمندان می‌گویند آزمایش انسانی درمان جدیدی برای کروناویروس جدید که حاصل از پلاسمای خون گاو است، از ماه آینده شروع خواهد شد.
تک‌تایمز گزارش داد، یک درمان جدید برای کووید-۱۹ که حاصل از پلاسمای خون گاو است، ماه آینده روی انسان آزمایش می‌شود.

بر اساس آخرین گزارش‌ها ممکن است خون گاو نقش مهمی در توسعه یک درمان موثر برای بیماری کووید-۱۹ داشته باشد.

دانشمندان موسسه درمان‌شناسی زیستی SAB  در حال حاضر مشغول کار بر روی مجموعه‌ای از آنتی بادی‌ها یا پادتن‌های مختلف هستند که به پادتن‌های “پلی‌کلونال”(polyclonal) معروف هستند. این پادتن‌ها توسط بدن انسان ساخته شده و می‌توانند یک ارگانیسم یا ویروس مهاجم خاص را دفع کنند و از گسترش آن جلوگیری کنند.

پادتن‌های پلی‌کلونال این موسسه که قبلاً برای معالجه بیماری‌های مرس(MERS) و آنفلوآنزا استفاده شده است، در حال حاضر با استفاده از خون گاو، علیه کروناویروس جدید آزمایش می‌شوند. البته گاوهای درگیر در این آزمایشات بالینی گاوهای معمولی نیستند، چرا که ژن‌هایی از سیستم ایمنی بدن انسان که باعث تولید پادتن در بدن می‌شود، به این حیوانات تزریق شده است.

این ژن‌ها به گاوها تزریق می‌شوند که در نتیجه آنها را قادر می‌کند با آنچه که بدن آنها به عنوان عفونت یا حمله ویروس تشخیص می‌دهد، مقابله کنند. “ادی سالیوان”، مدیرعامل موسسه SAB می‌گوید این گاوها پادتن‌های خنثی‌کننده قوی را به طور ویژه هدفمند تولید می‌کنند که می‌توانند در بیماران انسانی استفاده شوند.

دانشمندان تصور می‌کنند که پادتن‌های خنثی کننده هدفمند می‌توانند به جلوگیری از عفونت یا کند کردن عفونت در کسی که در معرض کروناویروس جدید است، کمک کند.

دانشمندان تصمیم گرفتند که از گاوها استفاده کنند، زیرا آنها ادعا می‌کنند که مقادیر زیادی پلاسما را می‌توان از آنها بیرون کشید.

“ادی سالیوان” توضیح داد: هر ماه بین ۳۰ تا ۴۵ لیتر پلاسما از هر حیوان می‌توان به دست آورد.

آزمایشات انسانی این درمان جدید کروناویروس از ماه آینده آغاز می‌شود. در عین حال طبق آخرین گزارش CNN، آزمایش‌های انسانی برای درمان کووید-۱۹ حاصل از پلاسمای گاوها توسط یک شرکت دیگر نیز انتظار می‌رود هفته آینده آغاز شود.

دکتر “جورج یانکوپولوس”، رئیس شرکت داروسازی Regeneron که یک شرکت دیگر است که آزمایشات انسانی درمان کووید-۱۹ را با دارویی که از موش‌ها گرفته شده است، آغاز کرده است، می‌گوید: ما امیدواریم که تا پایان تابستان بتوانیم صدها هزار دوز برای بیماران نیازمند، هم برای پیشگیری و هم برای درمان فراهم کنیم.

در این گزارش آمده است که گاوها نسبت به اهداکنندگان پلاسمایگاوها نسبت به اهداکنندگان پلاسمای انسانی مزایای بسیاری دارند. آنها ایمنی قوی‌تری نسبت به انسان دارند که باعث می‌شود واکنش آنها در تزریق مکرر کروناویروس قوی‌تر شود.

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=2894

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.