تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

آخرین اخبار

اولین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین چاه نفت خاورمیانه و ایران برای بازدید توسط میهمانان نوروزی آماده است کاندیداها دلایل شکست خود را بررسی کنند تشدید نظارت و بازرسی های مشترک بر بازار شهرستان در آستانه عید نوروز گفتگو با پیشکسوت فوتبال خوزستان/ فولاد خوزستان از نظر امکانات سخت افزاری در آسیا تک است /ابراهیم اشکش و مجید باقری نیا این فصل با دست خالی عالی کار کردند نفت مسجدسلیمان ۲ خیبر لرستان ۰ مسابقات قهرمانی کشوری کراسفیت برای حضور در مسابقات جزیره کیش برگزار شد افتتاح دکل مخابراتی روستای میدان طیاره و برخورداری ٨ روستا از اینترنت پرسرعت همراه اول در شهرستان مسجدسلیمان جشنواره خیریه به میزبانی مجموعه بزرگ اقبال نخبگان خوزستان برگزار گردید+تصاویر

2

تمام مسابقات ورزشی لغو شدند

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 3 دقیقه
  • کد خبر : 723
  • 04 اسفند 1398 - 0:55
تمام مسابقات ورزشی لغو شدند

《خبرگزاری دیدبان 》 فدراسیون پزشکی ورزشی درحالی اعلام کرد تمام مسابقات ورزشی کشوری در رده‌های برتر، یک و دو به مدت ۱۰ روز برگزار نمی‌شود که قرار است مسابقات لیگ برتر فوتبال فردا برگزار شود. به گزارش ورزش سه، ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش پیرو دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون […]

《خبرگزاری دیدبان 》 فدراسیون پزشکی ورزشی درحالی اعلام کرد تمام مسابقات ورزشی کشوری در رده‌های برتر، یک و دو به مدت ۱۰ روز برگزار نمی‌شود که قرار است مسابقات لیگ برتر فوتبال فردا برگزار شود. به گزارش ورزش سه، ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش پیرو دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص فعالیت این فدراسیون در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در ورزش، راه‌اندازی شد و امشب یک تصمیم مهم اتخاذ کرد.
«ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش» در فدراسیون پزشکی ورزشی، با صدور اطلاعیه شماره ۲ از لغو تمام رویدادهای ورزشی کشوری، لیگ‌های دسته اول و دوم همه رشته‌های ورزشی خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: «پیرو هماهنگی به عمل آمده با معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و نظر به اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش و همچنین علاقه‌مندان و تماشاگران رویدادهای ورزشی، اعلام می‌شود از روز دوشنبه، ۵ اسفندماه ۹۸ تمام مسابقات ورزشی کشوری و لیگ‌های دسته اول و دوم در تمام رده‌های سنی به مدت ۱۰ روز لغو اعلام می‌گردد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «تصمیمات بعدی این ستاد متعاقبا و از طریق اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.»
این تصمیم در حالی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی اتخاذ شده که در آن آمده است بازی‌ها از روز دوشنبه به مدت ۱۰ روز لغو خواهد شد و سوال اینجاست که چرا لغو مسابقات از فردا یکشنبه انجام نمی‌شود و به دو روز دیگر موکول شده است؟!
لغو ۱۰ روزه مسابقات کشوری از روز دوشنبه، موجب می‌شود تا بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران که قرار بود در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری صورت بگیرد، لغو شود.
همچنین بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال ایران فردا یکشنبه برگزار خواهد شد، اما پس از آن به مدت دو هفته، مسابقات این رقابت‌ها به دلیل تصمیم فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار نمی‌شود و لیگ برتر بانوان نیز در هفته نوزدهم (جمعه هفته جاری) انجام نخواهد شد.
فردا یکشنبه سه بازی حساس و باقی مانده از هفته بیستم لیگ برتر و همچنین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال، مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان و هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال برگزار خواهد شد (البته به جز دیدار دو تیم والیبال خاتم اردکان و شهروند اراک که با تصمیم شورای تامین استان لغو شد).
به نظر می‌رسد باتوجه به سفر تیم‌ها به شهرهای محل مسابقه و هزینه‌های انجام گرفته، بازی‌های فردا لغو نشده و فدراسیون پزشکی ورزشی به همین دلیل از روز دوشنبه لغو مسابقات به مدت ۱۰ روز را اعلام کرده است.

دیدار سپاهان و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر
در نشست هماهنگی پیش از دیدار سپاهان و پرسپولیس مقرر گردید این دیدار بدون تماشاگر برگزار شود.
به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از بازی سپاهان و پرسپولیس به ریاست جلال مرادی ناظر بازی برگزار شد. در این نشست افشین پیروانی، علیرضا اشرف و محمد فارسیان به نمایندگی از پرسپولیس حضور داشتند. در این نشست اعلام شد سپاهان با لباس زرد و شورت ورزشی مشکی و دروازه‌بانش با لباس یکدست طوسی و پرسپولیس نیز با پیراهن یکدست قرمز و دروازه‌بان تیم هم با پیراهن سبز به میدان می روند. در اواسط نشست سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با سرهنگ نصیری مسئول یگان ویژه تماس گرفت و اعلام کرد طبق توافق وزارت بهداشت و وزارت ورزش تمام بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر باید بدون تماشاگر برگزار شود. با این وجود باشگاه سپاهان نسبت به این تصمیم کلی اعتراض داشت و خواهان برگزاری بازی با حضور تماشاگران بود.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن بدون تماشاگر شد
به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دیدار تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. به گزارش خبرگزاری مهر، باتوجه به شیوع بیماری کرونا و بنا بر توصیه وزارت بهداشت، بازی استقلال با ذوب‌آهن اصفهان در تهران بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. هوادارانی که اقدام به خرید بلیت این مسابقه کردند، از طریق شرکت توسعه و تجهیز، مبالغ پرداختی آنها عودت داده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=723

برچسب ها

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.