تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

آخرین اخبار

سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین چاه نفت خاورمیانه و ایران برای بازدید توسط میهمانان نوروزی آماده است کاندیداها دلایل شکست خود را بررسی کنند تشدید نظارت و بازرسی های مشترک بر بازار شهرستان در آستانه عید نوروز گفتگو با پیشکسوت فوتبال خوزستان/ فولاد خوزستان از نظر امکانات سخت افزاری در آسیا تک است /ابراهیم اشکش و مجید باقری نیا این فصل با دست خالی عالی کار کردند نفت مسجدسلیمان ۲ خیبر لرستان ۰ مسابقات قهرمانی کشوری کراسفیت برای حضور در مسابقات جزیره کیش برگزار شد افتتاح دکل مخابراتی روستای میدان طیاره و برخورداری ٨ روستا از اینترنت پرسرعت همراه اول در شهرستان مسجدسلیمان جشنواره خیریه به میزبانی مجموعه بزرگ اقبال نخبگان خوزستان برگزار گردید+تصاویر علی عسگر ظاهری عبده وند به عنوان نماینده حوزه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل معرفی شد انتشار لیست نهایی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز بیانیه‌؛ سکوت اصلاح طلبان خوزستان در انتخابات مجلس دوازدهم افتتاح گالری و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و گردشگری با حضور ۶۰ صنعتگر در شهرستان مسجدسلیمان تقدیر از بانوی مسجدسلیمانی در همایش ۱۲۰ کارآفرین خودساخته کشور برای تقویت فن بیان روی کدام مهارت‌ها وقت بگذاریم؟ / آموزش سخنوری با معجزه بیان محدود کردن حق انتخاب مردم به “ناجمهوریت نظام” ختم مى‌شود/ انتخابات از معنا تهی شده اسامی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان درخصوص گمانه زنی های رد یا تایید کاندیداها در فضای مجازی/هیچ لیست جدیدی به فرمانداری ارسال نشده است/همشهریان محترم اخبار را از منابع موثق دنبال کنند

4

استقلال و شهر خودرو حریف قطری‌ها شدند

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 3 دقیقه
  • کد خبر : 469
  • 05 بهمن 1398 - 19:55
استقلال و شهر خودرو حریف قطری‌ها شدند

خبرگزاری دیدبان : تیم فوتبال استقلال ایران امشب (شنبه) در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان به مصاف الکویت کویت رفت که این دیدار با دو گل دیاباته و تک گل وریا غفوری با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده ایران به پایان رسید. نیمه نخست این دیدار در اختیار استقلال بود و شاگردان فرهاد […]

خبرگزاری دیدبان : تیم فوتبال استقلال ایران امشب (شنبه) در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان به مصاف الکویت کویت رفت که این دیدار با دو گل دیاباته و تک گل وریا غفوری با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده ایران به پایان رسید.
نیمه نخست این دیدار در اختیار استقلال بود و شاگردان فرهاد مجیدی فشار زیادی به روی دروازه الکویت آوردند، اما هر بار با دفاع چند لایه الکویت مواجه می‌شدند و حملاتشان خنثی می‌شد. در این بین کویتی‌ها برنامه زیادی برای زمانی که توپ را از بازیکنان استقلال می‌گرفتند، نداشتند و تمرکزشان روی این تاکتیک بود که توپ را به علا عباس و بیسمارک برسانند تا شاید روی خلاقیت این دو بازیکن کاری کنند.
این روند تا دقیقه ۲۶ ادامه پیدا کرد تا این که دیاباته در میان مدافعان الکویت صاحب توپ شد و با استفاده از فیزیک بدنی و تکنیکش توانست مقابل دروازه الکویت با چرخشی زیبا، دروازه نماینده کویت را باز کند.
پس از این گل، الکویت کمی جلو کشید و حتی توانستند یک بار در دقیقه ۳۲ با استفاده از شوت خارج از محوطه جریمه دروازه استقلال را تهدید کند که در این صحنه سید حسین حسینی با شیرجه‌ای زیبا شوت را به کرنر فرستاد.
در ادامه استقلال هم شانس داشت که توسط دیاباته به گل دوم برسد، اما ضربه سر دیاباته مقابل دروازه الکویت توسط مدافع این تیم دفع شد. این نیمه با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.
نیمه دوم با نمایش تهاجمی استقلال همراه شد و دیاباته یک بار موقعیت بسیار عالی را مقابل دروازه الکویت از دست داد، اما ادامه حملات شاگردان مجیدی، دیاباته را دوباره در دقیقه ۵۴ در موقعیت گل‌زنی قرار داد که مهاجم استقلال این بار قدر فرصت به دست آمده را دانست و با شوتی دقیق و محکم توپ را به گوشه دروازه الکویت فرستاد.
نماینده ایران پس از این گل عقب نکشید و دوباره به حملاتش ادامه داد تا شش دقیقه بعد وریا غفوری روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه الکویت را برای سومین بار باز کرد.
پس از به ثمر رسیدن گل سوم بازی به تعادل کشیده شد و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتند که درخشش دو دروازه‌بان به خصوص حسینی باعث شد که گلی رد و بدل نشود. البته استقلال یک بار توسط دانشگر به گل رسید که توسط داور آفساید اعلام شد.
در نهایت هم این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
صعود شهر خودرو با شکست نماینده بحرین
تیم فوتبال شهر خودرو ایران در چارچوب دیدار‌های مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۷:۵۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف تیم الرفاع بحرین رفت که بازی با پیروزی ۲ بر یک نماینده کشورمان پایان رسید.
محمدرضا خلعتبری (۱۹) و امین قاسمی‌نژاد (۸۳) برای تیم شهر خودرو گلزنی کرد و صالح طاهر سعید (۳۵) موفق شد تک گل الرفاع را به ثمر برساند. الرفاع در این بازی با اخراج یکی از بازیکنانش در دقیقه ۸۷ بازی ۱۰ نفره شد.
شهر خودرو در این دیدار با ترکیب سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، حسین مرادمند، علی فرامرزی، حسن جعفری، اکبر صادقی، سعید صادقی، میلاد سرلک، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری (۸۴ – روح‌الله سیف‌اللهی) و حسین مهربان (۷۱ – مرتضی خراسانی) به میدان رفت.
شهر خودرو در دومین دیدار خود در مرحله پلی‌آف روز سه‌شنبه هفته جاری به مصاف السلیه قطر می‌رود. این بازی در کشور قطر برگزار خواهد شد.

تسنیم#

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=469

برچسب ها

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.