تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

آخرین اخبار

سکان مدیریت شهرداری به فرزند مسجدسلیمان سپرده شد نصب سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی چاه گازی از طریق خط لوله جریانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انتصاب ۲ عضو جدید در هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین چاه نفت خاورمیانه و ایران برای بازدید توسط میهمانان نوروزی آماده است کاندیداها دلایل شکست خود را بررسی کنند تشدید نظارت و بازرسی های مشترک بر بازار شهرستان در آستانه عید نوروز گفتگو با پیشکسوت فوتبال خوزستان/ فولاد خوزستان از نظر امکانات سخت افزاری در آسیا تک است /ابراهیم اشکش و مجید باقری نیا این فصل با دست خالی عالی کار کردند نفت مسجدسلیمان ۲ خیبر لرستان ۰

4

وضعیت تعطیلی مدارس در تهران و شهرستان‌ها

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 3 دقیقه
  • کد خبر : 721
  • 03 اسفند 1398 - 22:19

《خبرگزاری دیدبان 》 برای مقابله با کرونا مدارس و مراکز آموزش عالی در برخی شهرها تعطیل اعلام شد. سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد همه مدارس شهر تهران در همه مقاطع تحصیلی فردا و پس فردا تعطیل است. بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان تمامی […]

《خبرگزاری دیدبان 》 برای مقابله با کرونا مدارس و مراکز آموزش عالی در برخی شهرها تعطیل اعلام شد.
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد همه مدارس شهر تهران در همه مقاطع تحصیلی فردا و پس فردا تعطیل است.
بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان تمامی مراکز آموزشی و علمی استان از فردا تا پایان روز چهارشنبه مورخ هفتم اسفند تعطیل است.
تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های غیر دولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک گیلان تعطیل شدند.
براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به منظور افزایش آمادگی ها و جلوگیری موثر از گسترش شیوع کرونا ویروس تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های غیردولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک گیلان از یکشنبه چهارم اسفند تا پایان روز چهارشنبه هفتم اسفندماه تعطیل است.
کلیه مدارس و دانشگاه های استان مرکزی یک هفته تعطیل شد
رییس علوم پزشکی اراک گفت: براساس تصمیم اخذ شده در جلسه پدافند زیستی استان کلیه مدارس و دانشگاه ها تا آخر هفته تعطیل شد تا بتوانیم سرعت انتشار ویروس را کنترل کنیم.
محمد جمالیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز سه مورد مشکوک جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شده که باید آزمایشات قطعی آنها انجام شود افزود: به محض اینکه پاسخ تست تاییدی دریافت شود به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.
وی از مردم خواست ضمن حفظ آرامش رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند و افزود: خوشبختانه بیمارانی که در مورد کرونا تحت درمان هستند روند درمانی رو به بهبودی را طی می کنند و جای نگرانی در این خصوص نیست.
جمالیان همچنین از مردم خواست که اطلاعات رسمی را از مراجع ذیصلاح دریافت کنند و افزود: کلیه مراکز سرپایی اراک اعم از کلینیک های ولیعصر، کوثر و امام رضا(ع) ویزیت عفونی را انجام می دهند و مردم می توانند برای ویزیت به این مراکز مراجعه کنند و اگر به بستری نیاز داشته باشند از همان مراکز جهت بستری راهنمایی می شوند.
وی اظهار کرد: از مردم می خواهیم که از حضور در اماکن پر ازدحام خودداری کرده و از حضور در مهمانی هایی که به صورت دسته جمعی برگزار می شود بکاهند تا از این طریق بتوانیم از انتشار ویروس جلوگیری کنیم.
گفتنی است، آموزش و پرورش استان مرکزی نیز اعلام کرده است که به منظور پیشگیری از بیماری های تنفسی و واگیردار و همینطور مراقبت در برابر ویروس کرونا، علاوه بر مدارس، آموزشگاه های زبان و آموزشگاه های علمی آزاد استان مرکزی نیز تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.
مدارس گلستان یکشنبه و دوشنبه تعطیل شدند
روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد: بنا به تصمیم کار گروه سلامت استان گلستان، کلیه مدارس استان در تمامی دوره های تحصیلی و همچنین مراکز پیش دبستانی در دو نوبت صبح و بعدازظهر، روزهای یکشنبه ۴ اسفند ۹۸ و دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ تعطیل اعلام می گردد.
مدارس استان قم ۲ روز تعطیل شد
در جلسه مدیریت بحران استان به ریاست بهرام سرمست استاندار قم تصویب شد که روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ اسفندماه تمام مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، مهدکودک‌ها و مراکز حوزوی استان قم تعطیل است.
مسئولان مختلف کشوری و استانی با تاکید بر ضرورت بیش از پیش رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی در رابطه با بیماری کرونا، از تلاش همه جانبه برای مهار و کنترل آن خبر داده‌اند.
تعطیلی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه و دوشنبه
باتوجه به تصمیم آموزش و پرورش استان قزوین، به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه ۹۸/۱۲/۴ و دوشنبه ۹۸/۱۲/۵ تعطیل است.
تمام مدارس زنجان فردا تعطیل است
به نقل از اداره کل آموزش و پرور ش استان زنجان، به جهت برگزاری انتخابات در اکثر مدارس استان و ضرورت ضدعفونی کامل مراکز و پیشگیری از شیوع هر نوع بیماری واگیردار تمام مدارس استان مناطق و نواحی ۱۴ گانه فردا یکشنبه ۴ اسفند ماه صبح و عصر تعطیل است.
مدارس همدان ۲ روز تعطیل شد
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی تمامی مدارس دوره های تحصیلی استان طی دو روز آینده خبر داد.
محمد سهرابی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس و اهتمام به سلامتی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده ها و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مدارس دوره های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان همدان در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام می شوند.

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=721

برچسب ها

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.