تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

آخرین اخبار

سکان مدیریت شهرداری به فرزند مسجدسلیمان سپرده شد نصب سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی چاه گازی از طریق خط لوله جریانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انتصاب ۲ عضو جدید در هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین چاه نفت خاورمیانه و ایران برای بازدید توسط میهمانان نوروزی آماده است کاندیداها دلایل شکست خود را بررسی کنند تشدید نظارت و بازرسی های مشترک بر بازار شهرستان در آستانه عید نوروز گفتگو با پیشکسوت فوتبال خوزستان/ فولاد خوزستان از نظر امکانات سخت افزاری در آسیا تک است /ابراهیم اشکش و مجید باقری نیا این فصل با دست خالی عالی کار کردند نفت مسجدسلیمان ۲ خیبر لرستان ۰

6

اعتراف وحشتناک بادیگارد مرد عتیقه فروش تهرانی / زنم می خواست طلاق بگیرد ! + عکس

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 2 دقیقه
  • کد خبر : 2351
  • 01 خرداد 1399 - 4:55
اعتراف وحشتناک بادیگارد مرد عتیقه فروش تهرانی / زنم می خواست طلاق بگیرد ! + عکس

مرد جوان که به خاطر طلب ۴۰ میلیون تومانی دوستش را به بهانه معامله زیرخاکی های دروغین کشته و به قصاص محکوم شده بود با جلب رضایت اولیای دم به زندگی برگشت تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود

پایگاه خبری دیدبان مسجدسلیمان :مرد جوان که به خاطر طلب ۴۰ میلیون تومانی دوستش را به بهانه معامله زیرخاکی های دروغین کشته و به قصاص محکوم شده بود با جلب رضایت اولیای دم به زندگی برگشت تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

 

کشف جسد ناشناس

شامگاه ۲۱ فروردین ماه سال ۹۶ جسد یک مرد جوان در پژو ۲۰۶ سفید در بیابانهای کهریزک پیدا شد. ماموران کلانتری ۱۷۰ در حین گشت زنی با این خودرو که در کمربندی اسلامشهر به واوان رها شده بود رو به رو شدند و جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد .در بررسی های اولیه روشن شد قربانی با پیچیده شدن طناب به دور گردنش کشته شده است. تلاش برای افشای هویت قربانی آغاز شد و پلیس دریافت جسد مرد ناشناس متعلق به کیومرث ۴۰ ساله است است که خانواده اش ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کرده بودند

نخستین سرنخ

پلیس به بازجویی از خانواده قربانی پرداخت و دریافت وی مدتی بود با یکی از دوستانش به نام یزدان اختلاف مالی داشت و آخرین بار برای معامله زیرخاکی همراه یزدان رفته بود که کشته شد. با اطلاعاتی که پلیس به دست آورد یزدان ۲۴ ساله در منطقه قوچ حصار بازداشت شد.
وی گفت: آخرین بار کیومرث به ملاقانم آمد و ۴۰ میلیون تومان پول نقد از من گرفت. من دیگر از او خبری نداشتم تا اینکه پلیس جسد او را کشف کرد. در حالی که ۱۳روز از این ماجرا گذشته بود سرانجام یزدان لب به اعتراف کشود و به قتل اعتراف کرد .

تشریح جنایت

یزدان گفت: من و کیومرث از سالها قبل با هم دوست بودیم .او معامله عتیقه انجام می داد و چون من ورزشکاربودم و بدن ورزیده ای داشتم همیشه به عنوان بادیگارد او را همراهی می کردم.
وی ادامه داد: مدتی قبل او ۴۰ میلیون تومان پول از من قرض گرفت .قرار بود پولم را چند روز بعد به من برگرداند اما پولم را پس نداد .چندبار سراغ او رفتند و از او خواستم تا پولم را بدهد اما با آنکه می دانستم به تازگی معامله زیرخاکی انجام داده و پول زیادی به دست آورده می گفت شرایط مالی خوبی ندارد .
این متهم ادامه داد: به تازگی ازدواج کرده بودم و همسرم به شدت مرا تحت فشار قرار داده بود تا پولم را پس بگیرم. همسرم می‌گفت اگر پولم را پس نگیرم از من طلاق می‌گیرد .به همین خاطر تصمیم گرفتم سراغ مهدی بروند و او را بترسانم.

معامله دروغین زیرخاکی

وی در تشریح جزئیات قتل گفت :چون می‌دانستم مهدی به عتیقه و زیرخاکی علاقه‌مند است به دروغ به او گفتم می‌خواهم معامله زیر خاکی انجام بدهم .به همین خاطر او را به خانه پدر زنم در حوالی کهریزک که خالی بود بردم .من دست و پایش را با طناب بستم اما یکباره متوجه شدم او نفس نمی کشد. ترسیده بودم. جسد را داخل ماشین گذاشتم و آن را در بیابانهای کهریزک رها کردم.

صدور حکم قصاص

به دنبال اعتراف های این مرد و بازسازی صحنه جرم، وی پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم شد. حکم صادره در شعبه ۱۳دیوان عالی کشور تایید شد. یزدان در یک قدمی چوبه دار قرار داشت که توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کند و به زندگی برگردد .
پرونده وی برای رسیدگی از جنبه عمومی جرم به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی از خود دفاع کند. طبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی وی به ۳تا ۱۰ سال زندان محکوم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=2351

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.